Follow Dashboard
TITLE;
Saturday, March 26, 2016 | 10:17 PM | 0 comments
Okay, aku dah lama tak post apa-apa thread kat sini. Tapi ada masalah berlaku tadi dan aku perlukan seseorang untuk luahkan perasaan aku (and actually I'm not that person who usually share something especially my problem to my friends even though my own family) 

Memang kita ni sebagai anak, dijadikan tempat hamburkan kemarahan walaupun punca sebenarnya dari orang lain? Sebagai contoh, ptg tadi kawan tgh menangis sebab someone. And, malam tu kebetulan kau buat salah tapi dia hamburkan semuanya pada malam tu atas kesalahan kau termasuk sedih yg petang tadi.

Kebetulan someone yg buat kawan kau menangis tu jadi batu api. Walhal dia ada salah tu ptg tadi, tapi letak semua kesalahan kat atas bahu aku. 

Ya Allah, aku rasa sangat sedih malam ni. Aku rasakan benda ni tak adil. Kebetulan yg jadi batu api tu cakap aku lebih pentingkan kawan aku. Ya Allah, untuk pengetahuan korang aku ni tak ramai kawan. Aku rasa aku tolong carikan rumah sewa je, itu pun guna Google. Bukan apa pun. Aku selalu rasa sakit hati bila dia ungkit aku selalu pentingkan kawan aku. Sebagai contoh, wedding kawan aku jauh. Kat Perak, kawan aku semua jauh sebab aku sekolah kat Perak (SMT) aku takde kawan kat area rumah aku. Jadi memang jauhlah kan kalau dia ada buat kenduri ke apa ke. Aku dahlah takde ramai kawan, teringin juga aku nak pergi jumpa kawan aku kat sana semua. Dan mereka tetap akan mengungkit yg aku pergi jauh jauh sanggup. Itu ini sikit tak boleh. Ya Allah, sedihnya hati ni 😭😭😭😭

Sorrylah kalau cerita aku ni buat korang keliru, tapi aku cuma nak luahkan je. Aku tak reti nak luahkan kat org tu sendiri. 






Old things